Translate

четвер, 4 червня 2015 р.

ЗАВЕДИ МОТОЦИКЛ


Літо щойно розпочалося. І літо манить, спокушає мандрами... мотомандрами...

ЗАВЕДИ МОТОЦИКЛ

Заведи мотоцикл. Я хочу відчути подих вітру в обличчя, не думаючи про кілометри доріг. Мені так подобається, коли ти переганяєш автівки на автостраді і мчиш швидше за подих. Я люблю жувати канапки на автозаправках із кумедною назвою "Автогриль". Ну правда ж, ти згоден - машина - не гриль. На ній ковбаски не засмажиш. Але ж лише ідіоти потребують глибоких тлумачень. А ми родом не з них. 

Заведи мотоцикл. Я хочу відчути сезонну насолоду альтернативи потягам і літакам. Мотоцикл має ого-го переваги: для нього не існує корків, зон турбулентності. У нього власні закони прохідності. Крім канапок на "Автогрилях" ми купуємо мапи, аби знати куди нам далі мчати. А давай врешті поїдемо у словенський Копер. До нього ж майже рукою подати. Він ближчий за хорватський Ловран.

Заведи мотоцикл. Я хочу відчути пульсацію і життя місць, де ми ще з тобою не були. Навіть, якщо обереш інший керунок. Аби щось нове для пізнання, куди на двох колесах можна домчати. Із каскою на голові відчуваю себе королевою доріг. І, знаєш, це так кльово їх підкоряти. Навіть, якщо мотоцикл ти ведеш. Наш залізний кінь готовий у дорогу. Багаж спакували. Заводь. А тепер - уперед. 
Л.О.


Немає коментарів:

Дописати коментар