Translate

четвер, 22 грудня 2016 р.

ПІДСУМКИ ТВОРЧОСТІ 2016 РОКУ


Підбиватиму підсумки власної творчості у році, який минає. Бо вже маю, що сказати. У мене й справді видався творчо плідний рік. І саме творчість цього року, як ніколи раніше, допомагала мені дихати тоді, коли бракувало повітря. Закон збереження рівноваги - в дії.
1. Не все написане цього року вийде друком цього року.
2. Хороша новина. :) Завдяки завідуючій редакцією сучасної української літератури Mila Ivantsova у Видавничій групі КМ-Букс вийшло друком дві книги, у яких читачі можуть прочитати мої твори. Перша книга "Італія під мікроскопом" - продовження розпочатої мною у "Mia Italia", що побачила світ 2012 року у Видавничій компанії АРС, розповіді про Італію. Але "Італія під мікроскопом" - не продовження "Mia Italia". Це - самостійна книга. В "Італія під мікроскопом" інші герої, розмаїтий калейдоском настроїв і вона більше охудожнена.
У другій книзі-збірці КМ-Букс "Придивитись до життя" три моїх оповідання представлені у чудовому товаристві малої прози Ірен Роздобудько, Юрія Логвина, Світлани Талан, Остапа Соколюка.
3. Збірка "Заведи мотоцикл" Видавничої групи КМ-Букс із серії "Дорожні історії", у яку разом із творами інших авторів увійшли і мої, побачить світ наступного року.
4. Вихід друком цього місяця анонсованого в листопаді видавництвом роману, як повідомили мені цього тижня, відтерміновується на кінець січня 2017-го року. Якщо хтось не в темі, про який я роман кажу, нехай це наразі залишиться таємницею.
5. І найостанніше... Рік ще не завершився. А тому я ще на дещо очікую. :)
Із періодичних видань співпраця з
1. "Українською газетою в Італії". У ній надруковано моє оповідання "Того дня..." та есей "Фрески".
2. Літературно-художнім журналом "Дніпро". Надруковано оповідання "Про що мовчала Маргіт" та "Голуби".
https://www.facebook.com/%D0%9E%D0%9B%D0%A3%D0%9A%D0%90-176567169149767/

Немає коментарів:

Дописати коментар