Translate

вівторок, 12 вересня 2017 р.

ЗАВЕДИ МОТОЦИКЛ

"Пообідавши, знову підійшла до барної стійки випити кави. Перший подвійний еспресо освіжив мою голову і через годину я могла б впевнено вирушати в дорогу. "Цей Віллі, - звернулася я до бармена, відсьорбнувши новозаварену ним каву. - У якому номері він зупинився?" "Він від'їхав перед тим, як я доставив вам його подарунок". Услід за словами бармена у кишені моїх джинсів завібрував телефон. Я допила каву. Купила плитку темного шоколаду зі смаком кориці засолодити смуток, що клубком підкрадався до горла і поспішила у номер. Роздяглася, залізла під ковдру, подивилася на дисплей. "Зустрінемося через тиждень у Барселоні, Анно?.." Повідомлення від Віллі. Цікаво! Невже я йому щось пообіцяла?! Усередині розлилося хвилювання: у моїй мандрівці з'явилася інтрига. Чи не це - основна мета, задля якої я зрушила з місця свого "Kawasaki"? Попри те, що Барселони у теперішньому маршруті я не планувала, між мною і цим цілковито чужим чоловіком простягнулися лінії спорідненості. І вони вихлюпували за межі любові до мотомандрів. Сподіваюся лише, що після ...енного випитого спільно келиха вина, мені не розв'язався надміру язик і я не бовкнула зайвого у відповідь на його відвертість про сімейну трагедію..."
(Уривок із оповідання "Червоні рукавиці")



- Як називається цей спорт? 
- Супертуризм, - Алессандро максимально розслаблений. Тут він відпочиває по-справжньому. 

"Супертуристи (то, звичайно ж, ми) спостерігають за суперзмаганнями із супертуризму. Навіть мені тисячовідсотковому «чайнику» із знаннями супертуризму видалося цікаво. Вигадала собі гру: вихопила зором три різноколірних автівки, уявила, що не водії, а я керую ними з допомогою пульту. Визначила для себе найяскравішу - помаранчеву, вибрала її як очікуваного переможця. Заперечуючи мої надії й сподівання, найвмілішим із трійки показав себе двоколірний жовтавий зелепух. А мав же ж бути серед найбільших невдах. Життя міряє власними критеріями: не завжди яскравість ознака професіоналізму й успіху однаково як непримітність – не обов’язково сірість. Услід за зелепухом фінішувала волошкова спортивка. Так я й передбачала. Коли "апельсинка" прийшла до фінішу останньою засмутилася зовсім трішки. Запевнила себе в тому, що на одному з поворотів не спрацював мій пульт керування. Списала все на форс-мажор
Неочікувано для самої себе отримала неабияке задоволення від атракції автозмагань. Ще й нове слово вивчила - супертуризм!".
Настав час і для реалізації Євиних бажань у спільній мотомандрівці. 
(Уривок із оповідання "Супертуристи")

Збірка "Заведи мотоцикл", Видавнича група КМ-Букс
Видавнича група КМ-Букс на Форумі видаців знаходитиметься на Стенді № 128.

Немає коментарів:

Дописати коментар