Translate

четвер, 9 лютого 2017 р.

Читацький відгук на Mia Italia

Marta Zor з Olesya Olendiy.
1 год.
 здивуванням було те, коли я відкрила книжку в ній були вкладені фотографії, цікавих місцин Італії; зрозумівши , що це не просто роман з художнім сюжетом, мені закортіло вже і негайно розпочати занурюватись в сторінки книги. Коли я почала читати, остаточно зрозуміла, що це не художній роман, і мого задоволення та зацікавлення не було меж…я була дуже рада що це не художній роман з чорно-білим текстом. Книга дуже цікава, прочитується надзвичайно легко. Коли я її читала, було таке враження, що ми з Олесею смакуємо кавою і вона розповідає свої історії про Італію, і ми разом сміємось, зупиняємось на хвилинну мовчанку, переживаю за якісь події, радію… Загалом книгу прочитала на одному диханні десь за три години. Рекомендую для тих, хто хоче відірватись від сірої буденності, розслабитись і не задумуватись над психологічним прихованим сенсом сюжету. Загалом всю книжку прочитала з посмішкою на обличчі!!!

Dana Bilyk Та то не просто книга- то книга- путівник Італією.Не завжди маєш змогу чи час розповісти друзям про Італію.Тим паче,що один вихідний обмежує відстань.А пані Олеся зуміла все поєднати: культуру,звичаї,природу,кухню...Купила і відразу подарувала коліжанкам,бо всього не перекажеш і не згадаєш. При нагоді передаю слова вдячності пані Олесі від себе і моїх коліжанок.Сподіваюся придбати і інші книги,бо читаються справді на одному диханні..
P.S. Книгу ще можна замовити в мене чи придбати просто з рук. 

Немає коментарів:

Дописати коментар