Translate

вівторок, 12 січня 2016 р.

КАМПАРІ ІЗ ЗОНИ


Ось і я врешті читаю одну з українських суперкниг 2015-го, яка цього року вийде друком в одному з французьких видавництв. Книгу нелегального туриста у Чорнобильську зону Маркіяна Камиша. "Прогулянка" Автора у зону відчуження просіяна крізь сито його індивідуальних спостережень, вражень, відчуттів, почуттів і авторської мови. На його голову падають Чорнобильські дощі,тіло провалюється у глибокі сніги при - 28 або в болото, ноги заносять у "схоже на потьомінське село Рассоха" і не тільки. Рекомендую читати.
А мені особисто в "Оформляндії" тепліє від знайомих будь-якому нелегальному туристу у будь-яку місцину світу туристичних посиденьок - їх тут є. Особливих для таких вилазок. І окреме дякую Маркіянові за кампарі - смакую ним із сторінок книги. Кампарі творить настрій будь-де. (Я, насолоджуючись кампарі, написала своє велике оповідання "Про що мовчала Магріт", яке невдовзі вийде друком).
"... мені настільки добре від розуміння того, що скоро нам сидіти в теплому салоні "лендкрузера" і все це пекельне, холодне шестя закінчиться, що я валю кампарі зі швидкістю звуку і останнє, що пам'ятаю перед відключкою на задньому сидінні - це Самюель, який бурмоче "пуебльо" і запускає криваво-червону кампарівську лєнту на стерильно-білий сніг". - Маркіян Камиш "Оформляндія або Прогулянка в Зону".
Насолоджуюся "Оформляндією" як добре приготовленою авторською стравою...

https://www.facebook.com/%D0%9E%D0%9B%D0%A3%D0%9A%D0%90-176567169149767/?ref=aymt_homepage_panel

Немає коментарів:

Дописати коментар